Kohaletoimetamine

Kliendil on võimalik valida 3 kohaletoimetamise viisi vahel:

Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul peale ülekande laekumist Service Expert OÜ arveldusarvele.

Postitused tehakse E-R kell 9.00-17.00

Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile:

Koostöös SmartPOSTiga saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida lähim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Pakk saabub 2 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist. Paki saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul väljastanud, tagastatakse see müüjale. Kui pakk on müüjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

Service Expert OÜ vastutab tellitud ja ostetud kauba eest selle transportimise jooksul, kauba kättesaamise hetkest pakiautomaadist või kullerilt läheb kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle tellijale. Juhul, kui tellija on kauba kättesaajana märkinud kellegi kolmanda isiku (näiteks kingituse saaja), kinnitab ta vastava korralduse andmisega, et nimetatud kolmas isik võtab endale kauba vastuvõtmise kohustuse ja vastutuse selle juhusliku kahjustumise ja/või hävimise riski eest alates kauba vastuvõtmisest pakiautomaadist või kullerilt. Service Expert OÜ ei saa tellimusi tagasi kutsuda pärast kauba väljasaatmist (s.t. juhul, kui kaup on tellijale välja saadetud, jääb kohaletoimetamiskulu tellija kanda ning kauba mittesobimise korral kehtib talle vaid tavapärane 14-päevane tagastamisõigus).